Superunie

supermarkt Albert Heijn groente

Nieuws Retail

'Prijsstijgingen zijn voor de retail onvermijdelijk'

Uit een nieuw rapport van marktonderzoeksbureau NielsenIQ blijkt dat Albert Heijn en Jumbo afgelopen jaar marktaandeel hebben gewonnen, vooral ten koste van Superunie. Dat gewonnen marktaandeel is grotendeels afkomstig uit 'online omzet'. De totale omzet van thuisbezorging bij Nederlandse supermarkten steeg met 30%.
20 Januari 2022
zuivel boter

Nieuws Superunie

Superunie gaat terug in de tijd met Sense

Superunie gaat terug in de tijd. Met de campagne ‘dat maakt Sense’ wordt het merk Sense geherintroduceerd. Dat maakt Superunie dinsdag 20 april bekend. De reden voor de herintroductie? “Het merk is nu duurzamer. Zo zijn de producten van Sense 100% plantaardig en vrij van palmolie”, zo schrijft het.
20 April 2021

Bel met onze klantenservice 0320 - 343 368

of mail naar support@foodbusiness.nl

wilt u ons volgen?

Ontvang onze gratis Nieuwsbrief

Elke dag actuele marktinformatie in uw inbox

Aanmelden