Mike Chappazo / Shutterstock.com

Nieuws Jumbo

Jumbo kondigt wijzigingen in organisatie aan

13 April 2021 - Kimberly Bakker

Supermarktketen Jumbo heeft dinsdag 13 april het nieuwe winkelorganisatiemodel bekendgemaakt. Daardoor hoopt Jumbo beter in te kunnen spelen op de huidige en toekomstige wensen van de consument. Dat meldt de retailer in een persbericht. Het nieuwe organisatiemodel treedt na de zomer in werking.

Na de zomer start Jumbo met een nieuw winkelorganisatiemodel. "Met de organisatiewijziging willen we beter kunnen inspelen op de huidige en de toekomstige wensen van de klant", zo schrijft het in een persbericht. Het nieuwe model is dinsdag 13 april bekendgemaakt aan alle medewerkers. "Het belangrijkste uitgangspunt is dat geen banen verdwijnen. De inhoud van een aantal functies verandert wel. Verder komt een aantal functies te vervallen, waarvoor passende functies in de plaats komen."

Voldoen aan klantbehoeften
Met de nieuwe winkelorganisatie moet iedere medewerker nog beter in staat zijn om de klantbehoeften te overtreffen. "De kerngedachte hierbij is dat we alle collega's in hun kracht willen zetten, zodat zij met trots en passie het Jumbo-DNA voelen en uitdragen."

Heeft u een tip, suggestie of opmerking naar aanleiding van dit artikel? Laat het ons weten

Kimberly Bakker

Kimberly Bakker is content coördinator bij Foodbusiness. In haar dagelijkse leven speelt sport een belangrijke rol en voeding is voor een optimale prestatie uiteraard van groot belang. Met analyses over bijvoorbeeld de grondstoffenmarkt, achtergronden bij het nieuws en interviews met startups geeft ze duiding aan de gehele ‘foodbusiness’.

Bel met onze klantenservice 0320 - 343 368

of mail naar support@foodbusiness.nl

wilt u ons volgen?

Ontvang onze gratis Nieuwsbrief

Elke dag actuele marktinformatie in uw inbox

Aanmelden