Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com

Nieuws Fastfood

Adyen ook op Amerikaanse mobiele app McDonald's

22 Juni 2022

Betaalbedrijf Adyen heeft de samenwerking met McDonald's uitgebreid naar de mobiele app van de hamburgerketen in de Verenigde Staten. Dat maakte Adyen woensdag bekend, zonder financiële details te verstrekken.

Sinds 2020 werken de twee bedrijven al samen in het Verenigd Koninkrijk en dit wordt nu uitgebreid naar andere markten wereldwijd. "Adyen heeft het antwoord op onze behoeften in een snel veranderende markt", zei Whitney McGinnis, chief information officer voor McDonald's in de Verenigde Staten. "Adyen heeft mobiele volumes tijdens piekmomenten verwerkt, zoals bij aanbiedingen en tijdens de drukste uren met bestellingen. Ook hielpen ze het succespercentage voor klanten die hun voorkeur voor betaalmethode verbonden aan hun digitale profiel en werden er minder creditcards geweigerd tijdens orders."

Vaste klanten die hun betaalmethode hebben vastgelegd kunnen betalen met een viercijferige code, waardoor de bestellingen sneller worden afgehandeld.

foodbusiness.nl

ABM

Reageer op dit artikel
Velden met een * zijn verplicht. Bij reageren gaat u akkoord met de algemene forumregels en mogelijke sancties bij overtreding.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

Nieuws Financieel

Verzekeraar Menzis belegt niet meer in fastfood

Analyse McDonald's

McDonald's Rusland in juni open onder nieuwe naam

Nieuws McDonald's

McDonald's verlaat Rusland, hoe nu verder?

Nieuws McDonald's

McDonald's trekt zich volledig terug uit Rusland

Blijf op de hoogte

Mis niets en schrijf u in voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief